Τιτανικός



   Αν μου έλεγαν να αποκαλέσω με μια λέξη ή μια ζωγραφιά την Πατρίδα μου θα την αποκαλούσα ¨Τιτανικό¨ ή θα ζωγράφιζα το μισό βουλιαγμένο Τιτανικό. Ίσως να είμαι υπερβολικός, απαισιόδοξος ή ότι άλλο θέλετε πείτε αλλά δυστυχώς αυτή είναι η άποψή μου. Δεν έχουμε όλοι τις ίδιες αντιλήψεις, σκέψεις ακόμα και τύψεις για τον συνάνθρωπό μας που με δυσκολία τα βγάζει πέρα.

Μπορούσα σ΄ αυτή τη φάση των δύσκολων καιρών να σιωπήσω, γιατί όντως δεν έχω [ευτυχώς] πλέον την δαμόκλειο σπάθη πάνω από το κεφάλι μου που έχει η πλειοψηφία των Ελλήνων. Που πρέπει να σπουδάσει παιδιά, να πληρώσει ενοίκια και χίλια δυο άλλα μηνιαία οικογενειακά έξοδα. Κουτσά στραβά τα ξεπέρασα αλλά αυτό δεν με έκανε να πάψω να είμαι και να αισθάνομαι ¨άνθρωπος¨. Να συμπονώ το δράμα κάθε οικογενειάρχη, κάθε μεροκαματιάρη [αν έχει δουλειά] και κάθε ανήμπορου να θρέψει την οικογένειά του.

Σε μια χώρα, σε μια κοινωνία, αυτά τα προβλήματα έπρεπε να ήταν κύριο μέλημα των κρατούντων. Αντίθετα η πλειοψηφία του λαού μας έχει αφεθεί στην τύχη της και επαιτεί τα αυτονόητα, πολλές φορές μάλιστα χωρίς ανταπόκριση.

Αυτή τη φτωχοποίηση την ξεπερνούν οι κρατούντες με τα αδρά πληρωμένα ΜΜ Αποχαύνωσης. Αποπροσανατολίζουν το κοινό από τα προβλήματα με τρομοκρατία αλλά και  φανταχτερές χάντρες και καθρεφτάκια. Γκρεμίζουν ήθη και αξίες και δημιουργούν ελεεινά πρότυπα και συμβάλουν θα έλεγα στην διάλυση της οικογένειας. Το θεμέλιο λίθο κάθε κοινωνίας για μια συμπαγή αντίσταση σε κάθε κοινωνικό ξεπεσμό.

Από κοντά και ο γραπτός λόγος δεν αφήνει περιθώρια αντίθετης σκέψης, γνώμης.   

Δεν θα μπορούσα σ΄ αυτόν τον Τιτανικό να παίξω την ορχήστρα αλλά τον άσημο και άγνωστο ναυαγοσώστη. Εξ΄ άλλου όλη σχεδόν η ενημέρωση δεν είναι μια μεγάλη συμφωνική [με το αζημίωτο] ορχήστρα;

Γνωρίζω πως δεν έχω τη δύναμη να διαμορφώσω γνώμες αλλά τουλάχιστον να μην πάει άκλαυτη η ενημέρωση. Ένα μικρό εμπόδιο που δεν παρέσυρε στο πέρασμά του ο Ιανός της ενημέρωσης, ίσως κάποτε  αχνό φανεί.

Θλίβομαι γιατί στον τόπο που η ελευθερία του λόγου και η δημοκρατία γεννήθηκαν, εδώ και ενταφιάστηκαν.

Θλίβομαι γιατί ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΑΙ η πλούσια ελληνική γλώσσα να αποτυπώσει σκέψεις, γεγονότα προκειμένου να ενημερώσει. Συντάσσεσαι ή σε σιωπούν. Καληνύχτα.     

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μη μου δίνεις ψάρια…

Ο Κιμ της καρδιάς μας!

Στη ν¨δημοκρατία¨ δεν υπάρχουν αδιέξοδα...