Τρενάροντας το τρένο

             


   Στα τόσα προβλήματα που ταλανίζουν την πόλη μας ήρθε να προστεθεί και αυτό με το τρένο. Συγκεκριμένα ο Προαστιακός που θα εξυπηρετεί το επιβατικό κοινό σε απευθείας σύνδεση της πόλη μας με το Αεροδρόμιο ¨Ελευθέριος Βενιζέλος¨. Αναμφισβήτητα πρόκειται για ένα έργο που θα δώσει άλλο ¨αέρα¨ και μεγάλη ευκολία στους Λουτρακιώτες ταξιδιώτες, στους τουρίστες, κυρίως αλλοδαπούς αλλά και τους Αθηναίους που επισκέπτονται τον τόπο μας. Ο Προαστιακός σαν μέσον μεταφοράς έχει κατακτήσει το επιβατικό κοινό, με την ασφάλεια αλλά και την ταχύτητα. Πάντα ο ΟΣΕ ήταν σε προτίμηση και εκτίμηση από τον καιρό που το τρένο εκτελούσε δρομολόγια για Αθήνα. Πρώτα γέμιζαν τα βαγόνια αλλά και τα πούλμαν του και μετά το κοινό κατέφευγε στο άλλο μεταφορικό μέσο της πόλης μας. Δυστυχώς μετά σταμάτησαν τα δρομολόγια, απαξιώθηκε τεχνηέντως ο ΟΣΕ και η πόλη έχασε την απ ευθείας σύνδεση με Αθήνα από τον εν λόγω Οργανισμό.

Τώρα που μπήκε σε τροχιά η επανασύνδεση της πόλης μας με το Αεροδρόμιο και άρχισαν οι εργασίες κατασκευής της νέας γραμμής, σχηματίστηκε μια ομάδα κυρίως κατοίκων της περιοχής ¨Λιβαδάκι¨ που εναντιώνονται στον ερχομό του Προαστιακού εντός της πόλης. Αναρτούν στα ηλεκτρονικά μέσα τα παράπονά τους, τους καημούς τους και ως συνήθως υπάρχει αντίλογος με συνέπεια να χωρίζεται ο τόπος σε δυο μέρη. Όπως ακριβώς γίνεται και με το Λουτράκι. Το χωρίζουν στα δυο οι γραμμές του Προαστιακού.

Γράφοντας το εν λόγω κείμενο δεν θέλω να σταθώ απέναντι στους κατοίκους της περιοχής Λιβαδάκι. Έχω δόξα τω Θεώ πολλούς εχθρούς δεν επιθυμώ να τους αυξήσω αλλά θα πω ένα πράγμα όπως λέει και ο πολυχρονεμένος.

Πιστεύω πως έχω λόγο και γνώση της όλης κατάστασης.

Το μεγαλύτερο μέρος ευθύνης είναι διαχρονικά του ΔΗΜΟΥ. Είναι ανύπαρκτος σε πολεοδομικές εφαρμογές. Δεν έχει όραμα, δεν έχει διάθεση για εργασία και προσφορά και κυρίως να πάει κόντρα στους ημετέρους. Ένα θα σας πω. Το πολεοδομικό σχέδιο της Δεξαμενής εγκεκριμένο από το 1967 εφαρμόστηκε το 2006. Πηγαίνετε μια φορά  και περπατήστε τη Δεξαμενή! Ακόμα εξυπηρετείται με δρόμο που ασθενοφόρο και πυροσβεστικό όχημα δεν χωρά. Τα σπίτια και οι μάντρες είναι χτυπημένα  από τις κούρσες που και αυτές περνούν με δυσκολία. Σχέδιο στο ποδάρι. Στο Λιβαδάκι υπολογίζω και αυτό σε καμιά σαρανταριά χρόνια να υλοποιείται το σχέδιο πόλης. Δίνουν άδεια οικοδομής δίπλα στις γραμμές και ΔΕΝ ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΥΝ τους ιδιοκτήτες να αφήσουν όχι μόνο δρόμο αλλά και πεζοδρόμιο, προκειμένου να εξυπηρετηθούν πρώτα αυτοί και ύστερα ο υπόλοιπος κόσμος. Ο δρόμος είναι δίπλα στις γραμμές αν δεν τις πατάνε κιόλας.  Δεν νοείται δρόμος χωρίς πεζοδρόμιο. Αν πάτε στους οικισμούς όλες οι μάντρες εφάπτονται της ασφάλτου. Με δυσκολία δυο αυτοκίνητα περνούν. 

Τι κάνει η πολεοδομία;

Επειδή το έχω ζήσει, σε άδεια οικοδομής που συνορεύει με τον ΟΣΕ σου ζητούν τοπογραφικό του ΟΣΕ. Εκεί οι περισσότεροι βλέπουν πως μπορούν να επεκταθούν μιας και ο ΟΣΕ δηλώνει λιγότερα μέτρα και αλλάζουν το εμβαδόν του οικοπέδου που μόλις αγόρασαν. Γείτονας μου που αγόρασε οικόπεδο μόλις έμαθε πως μπορεί να επεκταθεί το έκανε και φύτεψε μια σειρά ελιές και μετέφερε την περίφραξη. Τώρα δεν μπορούμε να έχουμε διάβαση με το υφιστάμενο καθεστώς και αναστατώνεται όλη η γειτονιά. Ρίξτε μια ματιά από τα φανάρια του Συνεδριακού μέχρι την στροφή ποικίλουν οι περιφράξεις. Δεν είναι όλες σε μια ευθεία. Όπου έμαθαν ότι ο ΟΣΕ είναι πιο μέσα τραβήχτηκαν έξω. Ο Προϊστάμενος της πολεοδομίας πρόσφατα μου είπε πως έχω έξω από τη μάντρα 4 μέτρα. Τι πρέπει να κάνω να πάω να το περιφράξω;

Επειδή είναι δύσκολο να ματαιωθεί ο ερχομός του Προαστιακού πιστεύω πως δεν μπορεί να γίνει κάτι ουσιαστικό παρά τις αντιδράσεις. Τζάμπα απαντάτε στα ηλεκτρονικά μηνύματα που τα πιο πολλά είναι αρνητικά σε χρόνο ρεκόρ. Σας το λέω εγώ που ίσως αύριο έχω πρόβλημα πρόσβασης εισόδου – εξόδου από το σπίτι μου. Δρόμος πρέπει να γίνει και πεζοδρόμιο παράλληλα. Πρέπει κάποια στιγμή ο δήμος αλλά και η πολεοδομία να αρχίσει να λειτουργεί. Να βάλει τάξη σ΄ αυτό το μπάχαλο που συμβαίνει όχι μόνο στο Λιβαδάκι αλλά σε όλο το δήμο.

Θα μου πείτε να δώσω μέτρα για τον δρόμο; Ναι, γιατί αν θέλει ο δήμος σου λέει πόσο θες για να σε αποζημιώσω το μέτρο;

10 ευρώ πχ.

Ορίστε αλλά δώσε μου και μένα σαν υπεραξία που βγήκες σε δρόμο και όχι σε καρόδρομο που είσαι τώρα 15 ευρώ και στο τέλος θα πληρώσεις από πάνω. Δικαστικά πάντα εννοείται. 

   


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Λειψυδρία...μυαλών

Ο Κιμ της καρδιάς μας!

Στη ν¨δημοκρατία¨ δεν υπάρχουν αδιέξοδα...