Κέφι γέλιο χαρά


   


   Λέω να αρχίσω έτσι το κείμενο. Με τις λέξεις που διαφήμιζε τα έργα του ο αείμνηστος Καραγκιοζοπαίκτης Κώστας Καρεκλάς. Κέφι, γέλιο και χαρά ότι καλύτερο για τα μικρά ανέμελα παιδάκια.
Αυτά τα αισθήματα δυστυχώς δεν τα μπορούν να τα γευτούν όλοι αλλά μόνο παλιές καραβάνες.
Γιατί;
Γιατί όταν δεν ξέρεις Ιστορία!
Γιατί όταν δεν ενδιαφέρεσαι να ενημερωθείς!
Γιατί όταν δεν έχεις διδαχθεί από την περπατησιά των ίδιων ανθρώπων σε παρόμοιες περιπτώσεις του παρελθόντος, είσαι καταδικασμένος να τις ξανά ζήσεις.
Εκπλήσσονται οι δημότες με την απαράδεκτη συμπεριφορά της πλειοψηφίας στο δημοτικό συμβούλιο και ασφαλώς δεν την επικροτούν αν και δεν την κατακρίνουν ευθέως, για γνωστούς λόγους.
Εμένα προσωπικά δεν με εκπλήσσει ΤΙΠΟΤΑ. Ότι και να δω από τη μεριά τους το θεωρώ φυσιολογικό. Μη πω, πως ψυχαγωγούμαι. Τους χαίρομαι τους ανθρώπους. Είναι για ζωή!
Πως βλέπουμε ένα μικρό παιδάκι που τρώει τα πάντα, δεν είναι μίζερο και γκρινιάρικο;
Ένα οικόσιτο ζωάκι που δεν σε στεναχωρεί με τις ιδιοτροπίες του αλλά τρώει το φαί του και κάθεται ήρεμο και λες αυθόρμητα.
-Να! Αυτό το παιδί είναι για ζωή! Ή το οικόσιτο αντίστοιχα…
Με τον ίδιο συνδυασμό, τους ίδιους ανθρώπους πάνω κάτω έχω δώσει μάχες στο δημοτικό συμβούλιο.
Ρωτώ ευθέως.
Απαγόρευσε πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου δημότη να κοιτά σημειώσεις;
Εμένα μου το απαγόρευσε ο τότε πρόεδρος του ίδιου συνδυασμού.
Όταν του είπα δεν είμαι επαγγελματίας πολιτικός, μου απάντησε να μη ξανά πάρεις το λόγο.
Όταν ενοχλείς πρέπει να σιωπάς με όποιο κόστος και τρόπο.
Να γίνεται παραίνεση στον πρόεδρο να μη μου ξανά δοθεί ο λόγος γιατί δυσφήμισα το νερό των Ισθμίων που πραγματικά δεν πινόταν αλλά και δεν πίνεται.
Το ξέρω πολύ καλά γιατί και το σπίτι μου σήμερα από το ίδιο δίκτυο τροφοδοτείται με νερό και αγοράζω εδώ και χρόνια εμφιαλωμένο. Όσο ήμουν στο δίκτυο του Λουτρακίου δεν είχα πρόβλημα όταν μας έριξαν σ΄ αυτό της Κατουνίστρας έχουμε πρόβλημα γεύσης...
Νταήδες πάντα είχε και έχει ο συγκεκριμένος συνδυασμός, δεν είναι πρωτόγνωρο.
Τι θέλω να πω με αυτό;
Δεν έχετε δει τίποτα. Υπάρχουν χειρότερα που δεν έχουν ωριμάσει για να συμβούν. 
Θα με θυμηθείτε!
Τα αγρίμια όταν διαισθάνονται το τέλος τους γίνονται ακόμα επιθετικότερα και επικίνδυνα.
Είναι μειοψηφία και ενεργούν έτσι φανταστείτε τότε με απόλυτη πλειοψηφία.
Ποιος  είχε το ανάστημα αλλά και το  θάρρος να τους επικρίνει για τις αυθαιρεσίες τους.. .  και έδερναν κανονικά.
Τις εμπειρίες μου τις έχω καταθέσει.
Δεν πρόκειται να πάρετε απαντήσεις σε φλέγοντα ζητήματα.
Τρεις φορές είχα ζητήσει τη μελέτη της εισόδου της πόλης και απάντηση δεν πήρα. Ξέρετε γιατί;
Ούτε αυτοί ήξεραν. Ζωτικό έργο για τον τόπο και δεν είχαν την ευαισθησία, την περιέργεια να δουν πως θα γίνει αυτό το έργο;
Τους το έδωσαν όπως- όπως με όλα αυτά τα προβλήματα και σηκώθηκαν και έφυγαν, αφήνοντας εμάς να συμφιλιωθούμε με τις κακοτεχνίες. Υπάρχει  άλλος πολίτης, εκτός από μένα  που για να πάει σπίτι του κάνει 3 χιλιόμετρα επί πλέον όταν απέχει από την είσοδο της πόλης 40 μέτρα;
Επικίνδυνα αδιάφοροι!
Πέρσι κοντέψαμε να κάψουμε πάλι τα Γεράνεια. Έκαναν το παραμικρό για να το προστατέψουν;
Πήραν κάποια απόφαση;
Έκαναν κάτι; ΤΙΠΟΤΑ.
Τους ξανά ρωτάς για θέμα που είχες θίξει παλιότερα και σου απαντούν.
Χθες μίλησα με τον υπουργό και μου υποσχέθηκε … ή
Αύριο έχουν συμβούλιο και θα μας απαντήσουν.
Πράγματα δηλαδή που ούτε στην πρώτη δημοτικού δεν επικαλούνται τα πρωτάκια προκειμένου να δικαιολογήσουν την τεμπελιά τους.
Θυμάστε πριν πόσα χρόνια έγινε καθίζηση στο δρόμο της Περαχώρας πριν την Βηθλεέμ;
Πόσα ακόμα πρέπει να περάσουν για να γίνει κάτι;
Όλα παρατημένα στην τύχη τους. Πρέπει να καταρρεύσει ολοκληρωτικά ο δρόμος για να συγκινηθούν.
10 χρόνια στο δημοτικό τιμόνι και δεν κατάφεραν ένα γήπεδο στην Περαχώρα να φτιάξουν! 
Ο Πνευματικός στην Κόρινθο χάνεις τον αριθμό των γηπέδων που έφτιαξε. Δίπλα μας είναι ρώτα να μάθεις πως ένας σωστός δήμαρχος λειτουργεί; Αν δεν τρέξεις μόνα τους δεν γίνονται. 
Καταθέτει ένας πολίτης αίτημα κανονικά με πρωτόκολλο  και τον γράφουν κανονικά. Ούτε απάντηση, ούτε τίποτα. Τσιφλίκι κανονικό. Καθώς φαίνεται χάνω τα λόγια μου ασχολούμενος μαζί τους.
Πιστεύω για το καλό του τόπου είναι να σηκωθούν να φύγουν, χωρίς φυσικά να στερηθούν τις απολαβές, ας συνεχίζουν να τις καρπώνονται γιατί αυτό είναι το μόνο που τους ενδιαφέρει και να αναλάβουν άνθρωποι ανιδιοτελείς με γνώσεις και όρεξη για δουλειά. 
Και στα μελίσσια υπάρχουν οι κηφήνες! Ας τους υποστούμε, λιγότερο το κακό.         

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μη μου δίνεις ψάρια…

Ο Κιμ της καρδιάς μας!

Στη ν¨δημοκρατία¨ δεν υπάρχουν αδιέξοδα...