Γιατί ακόμα ένα blog;

                                        


                                                 


                                                       Γιατί ακόμα ένα blog;

     Δεν ξύπνησα έτσι ξαφνικά και είπα μιας και δεν έχω τι κάνω, δεν φτιάχνω ένα ιστολόγιο;
Είμαι από τους ανθρώπους που όταν πληγωθούν και φύγουν δεν γυρνούν πίσω. Όπως ξέρετε αρθρογραφούσα σε τοπική εφημερίδα. Σας δηλώνω ότι δεν πρόκειται να ξαναγίνει αυτό. Στη ζωή μου,κάθε απόφαση που παίρνω δεν έχει πισωγύρισμα.  Aν και πολλοί το αμφισβήτησαν μέχρι που είδαν να το κάνω.
  Μέλημα μου είναι να καταθέσω τις εμπειρίες μου, τις σκέψεις μου, τις προτάσεις μου γι΄ αυτόν τον έρημο τόπο που δεκαετίες τώρα δεινοπαθεί στα χέρια «βαρβάρων». Από μένα μη περιμένετε να σας υποδείξω τι πρέπει να κάνει ο καθένας αλλά εγώ τι μπορώ να κάνω μιας και ο αντικειμενικός σκοπός μου είναι το καλό αυτού του ευλογημένου τόπου μας.
   Πολλοί ίσως θα αγνοούν πως στην περίοδο 2006-2010 οι παρεμβάσεις μου και οι παρουσίες μου στα δημοτικά συμβούλια ήταν περισσότερες από πάρα πολλούς δημοτικούς συμβούλους. 
Είχα θυμάμαι αποκαλέσει μερικούς από αυτούς βούδες. Ακίνητοι, αμίλητοι. Δυστυχώς οι χρυσές τότε εποχές έκλειναν πολλά στόματα και οι αντίθετες φωνές χαρακτηρίζονταν τες γραφικές. Έχω στοιχεία για αυτά που σας γράφω και εν καιρώ θα δημοσιεύσω, για να δείτε πως αντιμετώπιζαν τη διαφορετική άποψη.
  Γελάω όταν θυμάμαι τα λόγια ενός συμπολίτη μας [από Περαχώρα μάλιστα] που μου είπε:
"Μπράβο ! Καλά τα λες! Είσαι πολύ καλός για αντιπολίτευση"
Έτσι δυστυχώς είμαστε και ενεργούμε. Θέλουμε τον δυνάστη να μας εξουσιάζει αλλά παράλληλα κάποιος να μας χαλά τη νιρβάνα. Κάποιος  που να νοιάζεται και να σου δείχνει το δρόμο της απεξάρτησης περισσότερο από σένα… για σένα.
  Από δω μέσα θα γίνονται και αναφορές σε πρόσωπα που προσέφεραν στον τόπο αλλά άθελα ή ηθελημένα αγνοούνται. Τίποτα χειρότερο από την αχαριστία προς αυτούς που προσέφεραν έστω το παραμικρό σ΄ αυτό το τόπο. Ίσως να είναι και μια δικαίωση γι΄ αυτούς από έναν ασήμαντο άνθρωπο σαν εμένα. Τα λέμε…

Σχόλια

  1. Ο κόσμος χρειάζεται ενημέρωση. Σωστή ενημέρωση και απ΄ ότι ξέρω και γνωρίζω νομίζω πως την εχεις αυτή την δυνατότητα Χρήστο. Άλλωστε το εχεις αποδείξει χρόνια τώρα και δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις για την πολλαπλή προσφορά σου στην κοινωνία. Η κοινωνία το γνωρίζει αυτό πολύ καλά και τώρα της δίνεις την δυνατότητα να σε γνωρίσει ακόμα ποιο καλά. Θα μπορούσα να γράψω πάρα πολλά για σε σένα και το ήθος σου αλλά το αφήνω για άλλη φορά όταν έρθει ο καιρός. Καλή συνέχεια Χρήστο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μη μου δίνεις ψάρια…

Ο Κιμ της καρδιάς μας!

Στη ν¨δημοκρατία¨ δεν υπάρχουν αδιέξοδα...