Ο Νίκος Ζερβός θυμάται.. 10-4-2020.



   96 χρονών ο μπάρμπας μου Νίκος Ζερβός μια
πραγματική βιβλιοθήκη τον έβαλα σήμερα να μου διηγηθεί ένα μικρό κομμάτι της ζωής
του για ένα γλέντι που είχε κάνει με την παλιό παρέα του.
Μου το έχει εξιστορήσει
πάμπολλες οπότε το πρόβλημα της ακοής που έχει το διορθώνω εγώ προ λέγοντας τα
συμβάντα. Αν καταγραφεί ο βίος και η πολιτεία του ο Ζορμπάς θα φαντάζει «
Μανίνα» μπροστά του. Με βαρέα και ανθυγιεινά ένσημα στη Μακρόνησο και αλλαχού. Θα
πρέπει κάποια στιγμή να τα ταξινομήσω τα έργα  και ημέρες του που μου έχει διηγηθεί.
Επί του προκειμένου για
να δείτε την διαφορά σήμερα όταν μιλάμε για διασκέδαση. Με τον Κίτσο Φλώρα
[Παππάς, Τσέπας δύναμη] ήταν αυτοκόλλητοι. Μου έβαζε κρυφά λεφτά στην τσέπη όταν
είχε, του έβαζα και εγώ όταν είχα και ήξερα ότι δεν έχει. Ποτέ δεν είπαμε σου
χρωστάω, μου χρωστάς. Αν και είχε κλαριτζή τον αδερφό εκείνο το βράδυ ήταν με
παρέα. Πάνε στον Νέλο και βλέπουν μισό τραγί στο τσιγκέλι.
-Κατέβα σε το και κόφτω
κομμάτια του λένε.
Πάνε στον Μίμη Γέρου
που είχε το φορτηγό για μεταφορές ανεβαίνουν απάνω, δεν υπήρχε τότε ταξί, μια
και δυο στα Μπίσια. Ψυχή, χειμώνας καιρός όλοι μέσα στα σπίτια κοιμώντουσαν, καλή
ώρα όπως εμείς τώρα. Πάνε στο καφενείο και κάποιος από την παρέα χτύπησε σε ένα
σπίτι. Σηκώθηκαν οι άνθρωποι απορημένοι. Ποιος να είναι τέτοια ώρα.
-Τη γυναίκα σου θέλουμε
να μας ψήσει το κρέας και να κρατήσετε το μισό!
Ρε θείε του λέω.
-Δέχτηκε;
-Τρελός είσαι; Τούμπες
κάνανε! Τους αφήσαμε το μισό τραγί.
Το πρόβλημα ήταν τα
όργανα. Αυτό εξιστορεί στο μικρό βίντεο. Πήγαν στον Θανάση Κοντό. Κοιμόταν.
-Σήκω πάρε το βιολί και
έλα.
 -Ρε είσαστε καλά αύριο πάω πεύκα!
-Πάρε ένα κατοστάρικο
και αύριο μη πας!
Τι να κάνει ντύνεται
και τους ακολουθεί. Έλειπε το άλλο όργανο, ο αδερφός του που έπαιζε επίσης όργανο
και μ αυτόν τα ίδια. Πλήρωσαν το μεροκάματο. Γλέντησαν μέχρι το πρωί.
Όταν του μπάρμπα Θανάση
του έδινα την σύνταξη πάντα με ρωτούσε.
-Ρε ο μπάρμπας σου ο
Νίκος τι κάνει; Έχουμε κάνει παρέα εμείς! Δώστου χαιρετίσματα!
Που να ήξερε ότι τα
γνώριζα.
   

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μη μου δίνεις ψάρια…

Ο Κιμ της καρδιάς μας!

Στη ν¨δημοκρατία¨ δεν υπάρχουν αδιέξοδα...