ΣΑΝ ΧΘΕΣ

  


                               ΣΑΝ  ΧΘΕΣ
   Τελικά όταν φέρω στην επιφάνεια όλο το αρχείο μου, πιστεύω να έχει αρκετό ενδιαφέρον. Όλως τυχαία ανακάλυψα μια ομιλία μου στα προ ημερήσιας θέματα του Δήμου μας στο μακρινό Ιούλιο του 2006! Εκεί θα δείτε τις ανησυχίες των απλών πολιτών και τις απραξίες των αφεντάδων αυτού του τόπου. Ήταν η τελευταία φορά που ασχολήθηκα ενεργά με τα δημοτικά δρώμενα. Καθ΄ ότι δεν έβλεπα το λόγο να σπαταλώ τον χρόνο μου με τυφλούς ψηφοφόρους και ανίκανους εκλεγμένους! Σας το παραθέτω αυτολεξεί.
Κύριε Πρόεδρε! Δεν ξέρω αν έχετε αντιληφθεί πως ήδη έχετε ξεπεράσει το πρώτο 6 μηνο της θητείας σας με τη λαϊκή ετυμηγορία. Σαν απλός πολίτης που ενδιαφέρεται γι΄ αυτόν τον τόπο θα ήθελα σαν δημοτική αρχή να είχατε ενημερώσει τον κόσμο του Λουτρακίου για τα έργα και τις ημέρες σας. Το λέω αυτό γιατί θα είχε ενδιαφέρον ν΄ ακουστεί αλλά και να καταγραφεί η οπτική γωνία με την οποία προσεγγίζεται τα προβλήματα, τις ανησυχίες και τις προσδοκίες του απλού λαού. Να μπορέσουμε και εμείς να βγάλουμε τα συμπεράσματά μας.
Πιστεύω πως αυτό που γίνεται τώρα δηλαδή μη εκλεγμένοι πολίτες να απασχολούν το δημοτικό συμβούλιο για προβλήματα αλλά και επισημάνσεις, είναι η πεμπτουσία της δημοκρατίας.
Με λύπη όμως διαπιστώνω πως ό, τι λέμε εμείς οι απλοί πολίτες και δεν ηχούν γλυκά στα νυσταλέα αυτιά σας, μας κολλάτε με απίστευτη ελαφρότητα την ετικέτα του αντιδραστικού, του οπισθοδρομικού, του αντιπάλου!
Κύριοι δεν έχουμε την πολυτέλεια να χωριστούμε και αν αυτό γίνει ο μόνος χαμένος θα είναι ο τόπος, ο οποίος δεν φταίει σε τίποτα.
Εγώ προσωπικά, να είστε σίγουροι, ό, τι λέω απ΄ αυτήν εδώ τη θέση είναι ψαγμένο, κοσκινισμένο, τεκμηριωμένο και δεν αφήνω περιθώρια αμφισβήτησης. Το κυριότερο δε προτείνουμε και λύσεις τόσο σαν συνδυασμός με τον Παύλο Μίχα όσο και εγώ προσωπικά.
Σε παλαιότερο δημοτικό συμβούλιο ο πρώην δήμαρχος σας κατηγόρησε πως όταν ήσασταν αντιπολίτευση μόνο κραυγές βγάζατε και σε κανένα πρόβλημα δεν είχατε δώσει έστω μια πρόταση, μια λύση. Την κατηγορία δεν την αποκρούσατε και ξέρετε γιατί;
Αυτή ήταν η αλήθεια!
Εμείς εδώ δεν βγάζουμε κραυγές! Ψάχνουμε τα προβλήματα τα αναδεικνύουμε και αφού τα επεξεργαστούμε σας προσφέρουμε τις λύσεις και μάλιστα δωρεάν.
Αν εσείς τώρα δεν θέλετε να τ΄ ακούτε, πόσο μάλλον να τα επεξεργαστείτε, κακό δικό σας.
Γιατί με τις ενέργειές μας οι προτάσεις καταγράφονται [στα πρακτικά του δημ. Συμβουλίου] και αργότερα όταν θα έρθει η ώρα της κρίσης των πεπραγμένων σας, δεν θα έχετε τη συγχώρεση της άγνοιας!
Παραφράζοντας τον Μπρεχτ.
Δεν θα πουν οι καιροί ήταν δύσκολοι αλλά θα πουν οι πολίτες [ποιητές] γιατί σιώπησαν.
Έτσι  πιστεύω πρέπει να κάνει κάθε συνειδητός πολίτης. Να μη σωπαίνει αλλά με τα λόγια να ανοίγει δρόμους και ξέφωτα σε τοπία με ομίχλη.
Εγώ εφ΄ όσον μου δίνετε το λόγο θα σας εκθέτω προβλήματα.   
ΥΓ. Το κλείσιμο έγινε έτσι γιατί ήμουν το κόκκινο πανί στο συχωρεμένο τον Γιώργο Μάρκελλο, που ήταν πρόεδρος του δημ. συμβουλίου και μου είχε απαγορεύσει να μιλώ διαβάζοντας αλλά μόνο απ΄ έξω. Εξ΄ άλλου φαίνεται και πιο πάνω όταν μιλώ για πεμπτουσία της δημοκρατίας     όταν οι πολίτες παίρνουν μέρος στο δημ.  συμβούλιο. Δυστυχώς η ιστορία επαναλήφθηκε ως φάρσα. Καληνύχτα!    

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μη μου δίνεις ψάρια…

Ο Κιμ της καρδιάς μας!

Στη ν¨δημοκρατία¨ δεν υπάρχουν αδιέξοδα...