Η ηλεκτρονική…δημοκρατία


  



  Με έκπληξη διάβασα στα mail μου πως οι κοινοποιήσεις που κάνω των αναρτήσεων από το blog που διατηρώ, στο facebook παραβιάζουν τους όρους της κοινότητας και ως εκ τούτου διαγράφτηκαν. Τελευταία ανάρτηση ήταν το παιγνίδι χάντμπολ του Ποσειδώνα με τη Σαλαμίνα. Και αυτό διαγράφηκε από τον τοίχο του προσωπικού λογαριασμού που διαθέτω στο facebook. Δεν μπορώ να καταλάβω ποιον όρο της κοινότητας παραβιάζει η περιγραφή ενός αγώνα και δυο λόγια από ένα σύμβολο του αθλήματος του χάντμπολ στην Ελλάδα, τον Χριστόφορο Μπακαούκα. Το γνωρίζω πως πολλές αναρτήσεις μου δεν είναι για ευαίσθητα στομάχια και ενοχλούν. Πλην όμως δεν απευθύνομαι και ούτε επεδίωξα να  πλησιάσω  ψιλοστόμαχους αλλά τα γραπτά μου τα αφιερώνω σε ψαγμένους ανθρώπους. Ανθρώπους που βλέπουν πέρα από την Τζούλια παλιά, τη νοβάρτις μετά, το κοραναϊό τώρα. Δεν βοσκάν εύκολα το σανό που τους σερβίρει απλόχερα η κατευθυνόμενη ενημέρωση. Αν είναι να γίνω ένα με αυτούς δεν βλέπω τον λόγο ύπαρξης της αρθρογραφίας μου. Υπάρχουν λιβανιστές άπειροι και καλύτεροι από μένα. Σ΄ ευχαριστώ facebook για το μπλοκάρισμα των σκέψεών μου! Μου δίνεις το κουράγιο να συνεχίσω να γράφω γιατί η ενέργειά σου αυτή μου δίνει να καταλάβω πως αξίζει το εγχείρημά μου. Αν δεν άξιζε δεν θα σε απασχολούσε.    
Καλό μήνα!   

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μη μου δίνεις ψάρια…

Ο Κιμ της καρδιάς μας!

Στη ν¨δημοκρατία¨ δεν υπάρχουν αδιέξοδα...