Ο ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΟΣ ΛΑΟΣ


               
                   
                                    Ο  ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΟΣ  ΛΑΟΣ
  Δυστυχώς σε θάλασσα  ζούμε ή μάλλον σε ωκεανό! Το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό. Δεν εξηγείται αλλιώς η συμπεριφορά απέναντι στον απροστάτευτο και αδύναμο λαό, όχι μόνο του κράτους αλλά και των ισχυρών.
Μια υποτιθέμενη αριστερά, χρήσιμη καθ΄ όλα στην πλουτοκρατία χάνει ένα- ένα όλα τα κοινωνικά ερείσματα και κυρίως της φτωχολογιάς. Δεν τα χάνει τυχαία από αχαριστία του απλού λαού, του κατατρεγμένου αλλά του ανήμπορου να βρει το δίκιο. Του φουκαρά που σκύβει το κεφάλι και υπομένει καρτερικά αυτό το μακέλεμα που γίνεται εις βάρος του και περιμένει την στιγμή της εκδίκησης.
Θα μου πείτε θα βγει στο ξέφωτο με οποιαδήποτε άλλη επιλογή; Σίγουρα όχι! Γιατί το σύστημα έχει νόμους και αρχές δεν είναι μπάχαλο όπως το κράτος. Εναλλάσσει με απίστευτη ευκολία τους διαχειριστές της εξουσίας και ως κολυμβήθρα του Σιλωάμ εξαγνίζει τις πρότερες αμαρτίες των και αμόλυντοι πλέον [ξανά] ηγούνται αυτού του τόπου.
Σήμερα το πρωί είχαμε επίσκεψη σε πολύ γνωστό γιατρό της περιοχής. Με το που μπαίνω μέσα υπήρχαν 5 άτομα. Το μάτι μου έπεσε πάνω σε μια πινακίδα.
-Όποιος επιθυμεί να πληρώσει με κάρτα να ενημερώσει πριν μπει στο ιατρείο!
Σαν παλιοπ….α που είμαι αμέσως το μυαλό μου πήγε στο κακό. Σκέφτηκα να ρωτήσω γιατί να το πω πριν μπω στον γιατρό; Θα κάνει καλύτερη και σχολαστικότερη εξέταση; Ή μήπως το αντίθετο;
Όταν ήρθε η σειρά μας λέω πως θα πληρώσω με κάρτα.
-Λυπάμαι! Αλλά δεν δουλεύει το μηχάνημα. Συνεννοηθείτε με το γιατρό, μου λέει.
Τι συνεννόηση σκέφτηκα να κάνω με το γιατρό; Υπάρχει σήμερα γιατρός που να μην δέχεται κάρτα για πληρωμή; Αφού οι χειρόγραφες αποδείξεις δεν τις λαμβάνει υπ΄ όψιν του ο λογιστής όταν κάνουμε φορολογική δήλωση.
Ίσως να με έστελνε σε τράπεζα να βγάλω λεφτά από τη κάρτα ώσπου να εξέταζε τη γυναίκα μου, μιας και ήθελε μόνο μετρητά. Δεν ξέρω τι διάολο συνεννόηση θα  έκανα γιατί αμέσως πήρε τη γυναίκα μου σε διπλανό δωμάτιο προκειμένου να της κάνει ένεση, αφού πονούσε αφόρητα.
-Τι χρωστάω;
-30, μου λέει και με κοιτούσε περίεργα γιατί περίμενε να της πω τι συνεννόηση έκανα με το γιατρό.
Έκανε να μου κόψει απόδειξη.
-Δεν χρειάζεται, μου είναι εντελώς άχρηστη αφού δεν περνά στη φορολογική δήλωση! Της είπα.
Γεμάτη ικανοποίηση έβαλε το μπλοκ πάλι στη θέση του.
Στο μεταξύ τα 30 αρια έπεφταν βροχή. Ο κόσμος να έρχεται συνέχεια και η επίσκεψη λιγότερη του δεκάλεπτου. Κανείς δεν άκουσα όσο ήμουν εκεί πως ήθελε να πληρώσει με κάρτα. Ήξεραν φαίνεται πως λειτουργεί το σύστημα και υποταγμένοι αδιαμαρτύρητα έσκαγαν το 30 αρι έπαιρναν την απόδειξη που όταν θα κάνουν φορολογική δήλωση θα τους πουν πως δεν περνά και δεν βαριέσαι άσε να φορολογούν τον κάθε ανήμπορο και νομοταγή και τα σκυλόψαρα να κάνουν πάρτι.
-Να δεις που μπορεί να παίρνει και επιδότηση ενοικίου ο γιατρός; Ειρωνεύτηκα τη σύζυγο.
-Αυτά κάνεις και λες και δεν σε θέλει κανείς!
-Μα δεν θέλω να με θέλει κανείς αλλά  να είχα τη ευχέρεια να αποταθώ κάπου μιας και το κράτος κοιμάται και να τον βάλουν στη θέση του.
Ρωτώ τώρα εγώ. Υπάρχει περίπτωση αυτός ο άνθρωπος να μη θέλει την αριστερά;
Μπορώ να ταυτίσω τα συμφέροντά μου μ΄ αυτόν τον άνθρωπο; Να ψηφίσω και εγώ αριστερά;      

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μη μου δίνεις ψάρια…

Ο Κιμ της καρδιάς μας!

Στη ν¨δημοκρατία¨ δεν υπάρχουν αδιέξοδα...