Βαρέθηκα



                                   ΒΑΡΕΘΗΚΑ

   Πολιτικός ούτε γεννήθηκα αλλά και ούτε πρόκειται να γίνω! Θέλει άλλες προδιαγραφές και άλλες πορείες στη ζωή μια τέτοια ενασχόληση και ειδικά σ΄ αυτόν τον τόπο. Θα μου πείτε τότε γιατί δέχτηκες να στηρίξεις αλλά και να βάλεις το όνομά σου στους υποστηρικτές το Ιωάννη Καραπανάγου;
Τον Γιάννη δεν τον ήξερα αλλά μια πρόσκληση του στον ραδιοφωνικό σταθμό ΗΛΕΚΤΡΑ όπου είχε δική του εκπομπή μιλήσαμε με τον Δάσκαλο Αγαμέμνονα Χαρίτωνα για το έργο «Βυσσινόκηπος» [το 2012] που είχαμε παίξει, δεν ξέρω αλλά διέκρινα κάτι σ΄ αυτόν τον άνθρωπο. Μετά από χρόνια με προσκάλεσε στο Περαία χώρα ράδιο όπου είχαμε μια ενδιαφέρουσα συνομιλία[2016]. Αργότερα όταν πια αποφασίστηκε να δημιουργηθεί θεατρική ομάδα στην Περαχώρα έβλεπα τον Γιάννη να είναι συνέχεια παρών σε όλες τις φάσεις της ομάδας να μετέχει ενεργά αλλά και ουσιαστικά. Διέκρινα ακόμα και άλλα αξιόλογα άτομα που μετείχαν στα θεατρικά δρώμενα στα οποία είχα απευθύνει την ιδέα, κάποιος να μπει μπροστά στα δημοτικά μπας και αλλάξει τίποτα σ΄ αυτόν τον έρημο τόπο. Μην υποτιμάτε τον εαυτό σας, τους έλεγα. Εσύ, εσύ και τους έδειχνα, είστε σκάλες ανώτεροι από αυτούς που μας κυβερνούν. Κάντε κάτι για τον τόπο, το χωριό για τα παιδιά σας! Δεν με πίστευαν ούτε και με πίστεψαν. Ίσως να είχαν και δίκιο γιατί το βλέπω και τώρα. Η πολιτική θέλει βρωμιά και ανηθικότητα. Μου το λέει και ο αδερφός μου κατάμουτρα.
-Ρε τι θες και βάζεις; Ούτε το δικό σου δεν θα βρεις! Εγώ αν βάλω και δήμαρχος βγαίνω! Λαμόγια θέλει η πολιτική. Που πας εσύ με το σταυρό στο χέρι!
Έχει απόλυτο δίκιο και αυτή είναι η πραγματικότητα…
Ήξερα λοιπόν πως θα μας καλούσε ο Γ. Καραπανάγος να πούμε δυο λόγια στην εκπομπή του για το θεατρικό που ανεβάσαμε στην Περαχώρα. Είχα σχεδιάσει να του κάνω στον αέρα πρόταση να κατέβει υποψήφιος δήμαρχος. Το είχα μάλιστα εκμυστηρευτεί σε κοινό μας φίλο. Δυστυχώς δεν με κάλεσε και έτσι έχασα την ευκαιρία να του το προτείνω.
Με δεδομένο πως ήξερε τις απόψεις περί των δημοτικών από τις ραδιοφωνικές συνεντεύξεις, μου ζήτησε να τον στηρίξω στην κάθοδό του για την δημαρχία. Ξαφνιάστηκα αλλά δεν είχα και άλλη επιλογή μιας και στις υπόλοιπες υποψηφιότητες δεν έβλεπα κάτι σοβαρό, για το τόπο εννοώ. Σκέφτηκα δε πως αν αποθαρρύνουμε έναν τέτοιο υποψήφιο, να ασχοληθεί με τα κοινά, οι μαθητευόμενοι μάγοι θα παρτάρουν όπως κάνουν 10 ετίες τώρα. Έβαλα λοιπόν το όνομά μου για να μη χαθεί μια ελπίδα για το τόπο. Ξέρω πως σε όποια θέση και να τον εντάξει η κοινωνία μας θα κάνει τη διαφορά στον δημοτικό βάλτο. Αυτή τη μικρή στήριξη θέλει τώρα στην αρχή και μετά σαν χείμαρρος θα αποβάλει τα τρωκτικά και τους ισόβιους δημάρχοντες που  λεηλατούν το δήμο.
Όσο για μένα δεν νομίζω να ξανά ασχοληθώ ενεργά με τα δημοτικά. Δεν μου κάνει, δεν μου ταιριάζει.
Βαρέθηκα τους Χατζηαβάτηδες, που νιώθω πως προσβάλλω τον εαυτό μου όταν προσπαθούν να με πείσουν πως ένας Καραπανάγος είναι λίγος γι΄ αυτόν τον τόπο και χρειάζεται να τους αντικρούσω. Και τι δεν μετέρχονται όχι για να με πείσουν για την ακαταλληλότητά του αλλά για να πείσουν τη συνείδησή τους. Ο καθένας μας μπορεί να ξεγελάσει οποιονδήποτε μα τη συνείδησή του ΠΟΤΕ. Αυτή λοιπόν τους δείχνει το σωστό αλλά ευτελείς συνήθειες τους σπρώχνουν να συμβάλουν με τις ευλογίες τους  στην καταστροφή αυτού του τόπου.
-Δεν ξέρω τα βιογραφικά σας! Μου λέει ένας Χατζηαβάτης.
-Δεν ήρθες στο Συνεδριακό που μοιράζαμε να πάρεις αλλά τι να τα κάνεις; Εμένα δεν με ξέρεις; 25 χρόνια σου έφερνα γράμματα, σύνταξη! Σε έκλεψα ποτέ; Σου έδωσα λιγότερα χρήματα; Άκουσες από κάποιον πως ο Χρήστος δίνει λιγότερα χρήματα σε συνταξιούχους που δεν καταλαβαίνουν  και πολλά; Τι άλλο θες να μάθεις; Ο καθρέφτης ενός ανθρώπου είναι η οικογένειά του. Πες μου υπάρχει άλλος υποψήφιος με δυο παιδιά. Το ένα στον εισαγγελικό κλάδο και το άλλο καθηγητής πανεπιστημίου; Κανένας! Οι περισσότεροι είναι διαλυμένες οικογένειες! Αν ερχόσουν στο Συνεδριακό θα άκουγες πως το βιογραφικό μου είναι.
Γεννήθηκα στο Λουτράκι και είμαι συνταξιούχος ΕΛΤΑ.
 Τίποτα άλλο. Αυτή είναι η διαφορά μας που αν είχες λίγο μυαλό δεν θα ρωτούσες τέτοια πράγματα. Γι΄ αυτό πήγαινε να ψηφίσεις εκεί που πας κάθε φορά [είπα και το όνομα] και άσε τον Καραπανάγο.
Μετά έμαθα πως αναφώνησε.
-Σιγά μη ψηφίσω μπάτσο!
Τέτοιους ψηφοφόρους τους χαρίζουμε, δεν χωράνε σε έναν τέτοιον συνδυασμό!
Βαρέθηκα να βλέπω να προσπαθούν να βρουν κάτι μεμπτό σ΄ έναν άνθρωπο που αν είχε ένα μικρό μέρος από το καταστροφικό βιογραφικό των υπολοίπων θα ήταν πολιτικά μελλοθάνατος. Κουράγιο Γιάννη. Λίγες μέρες [τους] μείνανε!  


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μη μου δίνεις ψάρια…

Ο Κιμ της καρδιάς μας!

Στη ν¨δημοκρατία¨ δεν υπάρχουν αδιέξοδα...