Ο ΠΕΥΚΟΣ ΤΟΥ…ΜΗΤΣΕΑ


                   

                           Ο ΠΕΥΚΟΣ  ΤΟΥ…ΜΗΤΣΕΑ
 Μετά τον πεύκο του Τσέλιου, που ήταν βγαίνοντας από Περαχώρα προς Πίσια και ξεράθηκε, ανακάλυψα τον πεύκο του Μίμη Μητσέα. Είναι αυτός που φαίνεται στην φωτογραφία. Σίγουρα δεν θα το δηλώσει στο κτηματολόγιο αλλά δικαιωματικά του ανήκει.
-Εσύ που ασχολείσαι και γράφεις! Γράψε για ένα πεύκο! Μου λέει, όταν έτυχε να τον συναντήσω στο σπίτι του Λάκη  Μπισμπίκη.
-Ποιον; Αυτόν που είναι στην Αγία Παρασκευή; Του λέω.  
-Που το κατάλαβες; Μου λέει. Τον έχεις δει και σύ;
-Πρέπει να είναι στραβός κανείς για να μη το δει! Απάντησα.  
-Ρε θα πέσει και θα σκοτώσει κανένα άνθρωπο! Τι κάνουν οι άνθρωποι! Μια βροχή και ένα δυνατό αέρα, πάει έπεσε. Στο βράχο είναι οι ρίζες του, πάνω-πάνω.
-Το ξέρω, του απαντώ αλλά αυτά τα πράγματα δεν έχουν ψήφους. Είμαστε και στην χώρα που θεραπεύουμε και όχι προλαμβάνουμε.
Ά! ρε Μίμη! Έναν καφέ αν σε κέρναγαν  αυτοί οι ειδήμονες σ΄ αυτό το δεκάλεπτο, το τέταρτο που διαρκεί, θα μάθαιναν τόσα που ούτε στα τέσσερα χρόνια που κοιμούνται στη δημαρχία δεν θα μάθαιναν.
-Θα τον έκοβα μόνος μου αλλά αυτοί είναι ικανοί να με βάλουν και φυλακή, μου λέει. Δεν είναι μόνο ανίκανοι αλλά και επικίνδυνοι!
Πόσο δίκιο έχεις ρε Μίμη!
Περιμένουμε το λοιπόν να ασχοληθούν με σοβαρά και ζωτικά θέματα όταν έναν πεύκο δεν είναι σε θέση να κόψουν για να μη στέκεται σαν δαμόκλειος σπάθη στα κεφάλια των οδηγών-ταξιδιωτών.
Μάλλον τον προορίζουν για τις προγραμματικές εξαγγελίες στις προσεχείς εκλογές. Καθόλου απίθανο!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μη μου δίνεις ψάρια…

Ο Κιμ της καρδιάς μας!

Στη ν¨δημοκρατία¨ δεν υπάρχουν αδιέξοδα...