ΦΟΒΑΜΑΙ...



                                      ΦΟΒΑΜΑΙ...
 Άντε να έρθει και η Κυριακή να τελειώνουμε μ΄ αυτό το πανηγύρι των εκλογών. Να σταματήσουν οι Αφρικανικές φιέστες και οι κοκορομαχίες των μονομάχων που μόνο καλό δεν κάνουν στον τόπο. Είμαι περίεργος να δω κατά πόσο θα θυμηθούν τι εκτόξευσε ο ένας για τον άλλον και αν αυτό θα σταθεί εμπόδιο στην κοινή συνύπαρξή των. Μια συνύπαρξη που βασίζεται στο δούναι και λαβείν. Ένα καλοστημένο έργο που χάριν το καλό του τόπου θα δοθούν αμοιβαίες εξηγήσεις και με αγαστή σύμπλευση θα λυτρώσουν τον τόπο και θα τον πάνε μπροστά.
Φοβάμαι πως σαν λαός δεν έχουμε τα αντισώματα να αντισταθούμε στον κατήφορο αλλά παρασυρόμαστε εύκολα και ξεχνάμε ευκολότερα.
Δίνουμε χώρο σε άτομα που δεν δικαιούνται να μιλούν, να μας κάνουν και δέκα λεπτά κήρυγμα.
Το έχω πει πολλές φορές, το ξαναλέω, αν οι εκάστοτε δήμαρχοι έπαιρναν με το μέρος τους σκεπτόμενους ψηφοφόρους σαν και μένα δεν θα είχαν πρόβλημα. Θα έβγαιναν με 80%.
Θυμάμαι τον συχωρεμένο Βασίλη Λάμπρου.
-Ρε Χρήστο έχω το θάρρος και στο λέω, σε ζηλεύω! Τα βάζεις με τον δήμαρχο τώρα που είναι παντοδύναμος και δεν φοβάσαι. Βλέπω όλους να τον γλύφουν και να σκύβουν το κεφάλι. Εσύ όχι! Πολλοί θα θέλανε να ήσαν όπως εσύ αλλά δεν τολμούν.
Έξω από τα δικαστήρια της Κορίνθου παρουσία ενός Κορινθίου [μάλλον επιφανής θα ήταν, εγώ δεν τα πάω ποτέ καλά με αυτούς] με σύστησε αλλά δεν κράτησα το όνομά του. Δεν με ενδιέφερε. Έτσι λειτουργούσα αλλά και λειτουργώ.
Ήρθαν λοιπόν σήμερα 3 Αλβανοί, ναι καλά διαβάζετε να μου κάνουν κήρυγμα για ποιόν θα πρέπει να ψηφίσω αύριο.
Τελικά είμαστε τόσο μ…...ες που επιτρέπουμε να μας μιλούν και οι Αλβανοί για ποιον θα πρέπει να ψηφίσουμε.
Δηλαδή αν το έκαναν σε μένα τότε θα πρέπει να το έχουν κάνει και σε άλλους. Αν αυτοί οι άλλοι έχουν άγνοια, που σίγουρα έχουν, το έδειξε άλλωστε το αποτέλεσμα, είναι πολύ πιθανό να τους πείσουν.
Θεέ μου πόσο συνειδητοποιημένα άτομα είμαστε;
Φτάσαμε να δεχόμαστε υποδείξεις και από Αλβανούς.
Φοβάμαι για το μέλλον αυτού του τόπου. Λωτοφάγοι καταντήσαμε!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μη μου δίνεις ψάρια…

Ο Κιμ της καρδιάς μας!

Στη ν¨δημοκρατία¨ δεν υπάρχουν αδιέξοδα...